loading...
کلبه ی عشق
آرزو بازدید : 101 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

یکی بود یکی نبود...هر کی بود غریبه بود...از دلم خبر نداشت...که تو رو از دلم ربود...هر کی بود هر چی که داشت...قد من عاشق نبود... واسه ی چشمای سیات...بخدا لایق نبود...گول نگاشو خوردم و ...دلم رو بستم به چشاش...دیونه بودم مثله شمع...یه عمری آب شدم به پاش...بعد یه عمر آزگار...عشق منو گذاشت کنار..رفت پی عشق دیگه...اونم سپرد به روزگار...از اولش هیچکی نبود...هیچکی به دادم نرسید...قصه ی من به سر رسید...دلم به عشقش نرسید. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا....دست کسی را در دستانم قرار ده ک پاهایش با دیگری پیش نرود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 436
  • بازدید کلی : 7,901