loading...
کلبه ی عشق
آرزو بازدید : 111 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

من عاشق تو هستم من تو رو می پرستم یه عمره عاشقانه به انتظار نشستم تو ماه آسمونی فرشته ی زمینی برای قلب خستم پناه آخرینی بی تو گل وا نمیشه دردم دوا نمیشه دلم تا دنیا دنیاست از تو جدا نمیشه عاشقم من؛دنیا ی من تویی تو عاشقم من؛رویای من تویی تو ای که بی تو شبم سحر نمیشه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا....دست کسی را در دستانم قرار ده ک پاهایش با دیگری پیش نرود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 427
  • بازدید کلی : 7,892