loading...
کلبه ی عشق
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شیما در تاریخ 1393/04/07 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

تاحالا فکرشو نکردمشکلک

این نظر توسط reihane در تاریخ 1392/12/08 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

salam azizam webloge ghashangi dari soal azat dashtam mamnon misham komakam koni....
in id man hast mamnon misham add koni
soalam ine ke chetor mitonam galebe weblogamo avaz konam..
thanks..
www.reihane_love@nimbuzz.comشکلک
پاسخ : با سلام خودمم تصمیم داشتم قالب وبمو عوض کنم ولی نمیدونم چطوری از چند نفر پرسیدم جواب ندادن ولی ی جا خوندم ک نوشته بود در ویرایش قالب همه نوشته ها رو پاک میکنیم و بعد نوشته های قالب جدید رو کپی کرده و ب جای نوشته های پاک شده میگذاریم من انجام ندادم می ترسیدم نوشته های وبم پاک بشن حالا تصمیم با خودته میخوای از کسای دیگه ای بپرس.

این نظر توسط فتانه در تاریخ 1392/11/30 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی دارید اگه موافق هستی تبادل لینک کنیم اسم وبلاگ من نفس هست
به من سر بزن بگید با چه اسمی لینکتون کنم
پاسخ : با سلام ممنونم از شما بابت حسن سلیقه تان برای تبادل لینک از تبادل لینک هوشمند سایت استفاده کنید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا....دست کسی را در دستانم قرار ده ک پاهایش با دیگری پیش نرود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 422
  • بازدید کلی : 7,887