loading...
کلبه ی عشق
آرزو بازدید : 122 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (1)

هر چه می خواهی بکن با این دل دیوانه ام دست تو افتاده فعلا اختیار خانه ام باورت کردم ولی آتش نشاندی بر دلم زخم کاری میزنی انگار من بیگانه ام !بشکن و آتش بزن اما بمان ای مهربان!هرچه می خواهد بیاید بر سر کاشانه ام خوب می دانی میان باد و باران و غزل همچنان حیران و سرگردان شده پروانه ام تا کجا باید بیایم قاف چشمانت کجاست؟کوله بار درد دارم رحم کن بر شانه ام سایه ها دیگر برای پنجره تکراری اند یک قدم بردار من با پنجره هم خانه ام من صبوری می کنم شاید به رحم اید دلت یک سحر یادت بیاید کنج یک ویرانه ام میسپارم دست تو مثل همیشه خانه را هرچه می خواهی بکن با این دل دیوانه ام. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا....دست کسی را در دستانم قرار ده ک پاهایش با دیگری پیش نرود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 417
  • بازدید کلی : 7,882