loading...
کلبه ی عشق
آرزو بازدید : 91 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (1)

حلالم کن دارم میرم چقدر این لحظه دلگیره گناهی گردن ما نیست همش تقصیر تقدیره نگام کن لحظه ی رفتن چه تلخه این هم آغوشی چه وحشتناکه دل کندن چقدر سخته فراموشی پر از بغضم پر از گریه پر از تلخی و شیرینی حلالم کن دارم میرم منو هرگز نمی بینی حلالم کن اگه دستام به دستای تو عادت کرد آخه دنیای عاشق کش به ما دو تا خیانت کرد کلاف آرزو هامو چرا هیشکی نمی بافه برای ما دو تا عاشق جدایی دور از انصافه تمام سهم من از تو یه حلقه س که تو دستامه تمام سهم تو از من یه عشق بی سرانجامه تو بارونی ترین ابری من از پاییز لبریزم چه معصومانه می باری چه مظلومانه می ریزم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرید در تاریخ 1392/03/27 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

سلام عالیه حرف نداره
پاسخ : سلام ممنون نظر لطفته.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا....دست کسی را در دستانم قرار ده ک پاهایش با دیگری پیش نرود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 531
  • بازدید کلی : 7,996