loading...
کلبه ی عشق
آرزو بازدید : 81 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

برام دعا کن عشق من همین روزا بمیرم آخه دارم از رفتنت بدجوری گر می گیرم دعا کنم که این نفس،تموم شه تا سپیده کسی نفهمه عاشقت،چی تا سحر کشیده این آخرین باره عزیز،دستامو محکم تر بگیر آخه تو که داری میری،به من نگو بمون نمیر گاهی بیا یه باغ سبز،درش بروت بازه هنوز من با تو سوختم نازنین،باشه برو با من نسوز اگه ی روز برگشتی و گفتن فلانی مرده دون که زیر خاک سرد حس نگاتو برده گریه نکن برای من قسمت ما همینه دستامو محکمتر بگیر لحظه ی آخرینه این آخرین باره عزیز، دستامو محکمتر بگیرآخه تو که داری میری،به من نگو بمون نمیر گاهی بیا یه باغ سبز،درش بروت بازه هنوز من با تو سوختم نازنین،باشه برو با من نسوز برام دعا کن عشق من... 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا....دست کسی را در دستانم قرار ده ک پاهایش با دیگری پیش نرود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 419
  • بازدید کلی : 7,884