loading...
کلبه ی عشق
آرزو بازدید : 85 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

بخوام من از تو بگذرم من با یادت چه کنم؟تو رو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم؟حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو بگو من با این دل خون و خرابم چه کنم؟تو همونی که واسم یه روزی زندگی بودی توی رویاهای من عشق همیشگی بودی آره سهم من فقط از عاشقی یه حسرته بی کسی عالمی داره واسه ما یه عادته!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا....دست کسی را در دستانم قرار ده ک پاهایش با دیگری پیش نرود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 418
  • بازدید کلی : 7,883