loading...
کلبه ی عشق
آرزو بازدید : 83 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

آخه چه جور دلت اومد تنهام بزاری و بری آخه مگه حرفی زدم زخم زبونی من زدم آره همش بهونه بود مسئله یار دیگه بود دلت هوایی شده بود کارم از کار گذشته بود برو با یارت عزیزم!!رها کن این تن منو الهی صد ساله بشه!!عشق قشنگت عزیزم!!اما یه قول بهم بده یار تو تنها نزاری که مثل من اسیر بشه آواره از خونه بشه منم یه قول بهت میدم یه روز فراموشت کنم قلبمو سنگیش بکنم عشقتو خاکستر کنم اگه یه روز خواستی گلم کسی رو نفرینش منی بگو مثل من بشه زجر جدایی بکشه برو با یارت عزیزم!! رها کن این تن منو الهی صد ساله بشه!!عشق قشنگت عزیزم!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا....دست کسی را در دستانم قرار ده ک پاهایش با دیگری پیش نرود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 520
  • بازدید کلی : 7,985