loading...
کلبه ی عشق
آرزو بازدید : 85 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (1)

دارم از چشات میخونم میری و تنهام میزاری مگه من به پات نموندم دست تو دستم نمیزاری دیگه اینو خوب میدونم اشک و غم فایده نداره می خوای بی تو بمونم اخه دل بهونه داره دلمو به کی سپردم مگه من عاشق نبودم برای دیدن چشمات مگه من لایق نبودم چه شبایی چه روزایی تو رو من صدا نکردم برای دیدن چشمات چه دعا ها که نکردم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط www.mohammadzafari.rzb.ir در تاریخ 1392/03/26 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم من محمد مدیر سایت نقد هنری هستم ...
عضو سایتتون شدم و شما را لینک کردم ...
دعوت می کنم به سایت من سر بزنید و افتخار بدید عضو شید ...
فراموش نکنید منتظر عضویتتون هستم !!!
مرصی آدرس :
www.mohammadzafari.rzb.ir
www.mohammadzafari.rzb.ir
www.mohammadzafari.rzb.ir
پاسخ : سلام من عضو سایت شما شدم اگه میشه از دوباره عضو شوید.با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا....دست کسی را در دستانم قرار ده ک پاهایش با دیگری پیش نرود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 509
  • بازدید کلی : 7,974