loading...
کلبه ی عشق
آرزو بازدید : 70 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (1)

خدایا تو ببین چطور شکستم چرا این آدما اینقده پستن خدایا تو ببین چقدر غریبم ببین چطور منو دادن فریبم خدایا تو ببین چطور له هم کرد همونی که منو عاشق ترم کرد خدایا تو ببین چه کرده با من همونی که می گفت دوستت دارم من خدایا تو ببین چه دردی داره وقت مردنم فرقی نداره خدایا تو ببین دستامو پس زد به جای پر زدن واسم قفس زد خدایا تو ببین چه بی کسم من برای زندگی بی نفسم من خدایا تو ببین دارم میمیرم بزار بیام پیشت قفس ندارم خدایا این ترانم تموم شد نیومد اون کسی که آرزوم شد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دالیا در تاریخ 1392/03/27 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

1.سلام
2.ادامه بده
3.وبتون عالیه
4.به منم سر بزنین
5.نظر هم بدین
6.لینکمم کنین
7.بای
پاسخ : سلام ممنون وب شما هم عالیه باز هم به من سر بزنید خوش حال میشم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا....دست کسی را در دستانم قرار ده ک پاهایش با دیگری پیش نرود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 526
  • بازدید کلی : 7,991